Reklama AdWords i Facebook

Docieraj do szerszego grona klientów

Zarówno z Facebooka jak i Google każdego dnia korzysta ogromna liczba osób. Jest więc to doskonałe miejsce by powiedzieć im o istnieniu Twojej firmy, zaprezentować produkt bądź usługę.

Kampanie reklamowe Facebook Ads oraz Google AdWords są narzędziem skutecznej reklamy i doskonałym sposobem pozyskiwania klientów bez niepotrzebnych kosztów i przypadkowych kliknięć.

Możliwości działania

Facebook Ads

Wśród wielu form promocji na Facebooku, oprócz polubień strony czy promocji postów, warto wykorzystać narzędzie Facebook Ads.

W reklamie Facebook Ads wybieramy cel reklamy i określamy grupę docelową odbiorców. W efekcie docierasz do ściśle spersonalizowanej grupy użytkowników i budujesz świadomość Twojej marki.

Reklama Facebook Ads składa się z grafiki, hasła reklamowego oraz krótkiej informacji (o produkcie, firmie lub usłudze). Profesjonalnie skrojona kampania daje zadowalające efekty przy niskich kosztach.


Google AdWords

Reklama kontekstowa AdWords jest szybkim i tanim sposobem promocji w sieci. Wykorzystując taką formę reklamy docierasz do szerokiego grona użytkowników poszukujących konkretnej usługi, produktu lub informacji.

Dużym plusem reklam AdWords jest elastyczne dopasowanie kosztów oraz szybkość działania.

Dzięki Google Adwords w krótkim czasie staniesz się widoczny w wyszukiwarkach, a także na wielu stronach partnerskich.


Zapraszamy do współpracy!

Korzyści

z profesjonalnej kampanii reklamowej

Reklama na Facebooku

  • Bardzo duża liczna odbiorców.

  • Możesz zbudować grupę wiernych fanów wokół biznesu.

  • Przejrzyście zaprezentowaną i budzącą zaufanie ofertę.

  • Możliwość wyboru grupy osób o sprecyzowanych zainteresowaniach.

  • Pozwala na precyzyjne demograficzne targetowanie reklam.

  • Możesz przetestować skuteczność reklam na grupach wiekowych.

  • Średni koszt reklamy $0,80 CPC.

Reklama w Google AdWords

  • Duża liczba odbiorców.

  • Możliwość wyboru słów kluczowych dostosowanych potrzeb.

  • Kierowanie reklamy do konkretnego obszaru demograficznego.

  • Możesz przetestować skuteczność reklam dla różnych słów kluczowych.

  • Pozwala na mierzenie i analizowanie wzrostu inwestycji.

  • Możesz wybrać miejsca, w których będzie wyświetlana Twoja reklama.

  • Średni koszt reklamy $2,5 CPC.

Zarówno reklama w wyszukiwarce Gogole jak i na Facebooku pozwala dotrzeć Twojej marce do wielu użytkowników - Twoich potencjalnych klientów.

Wykorzystanie jednocześnie reklamy na Facebooku oraz w Google zwiększa liczbę rzeczywistych interakcji klienta z Twoją marką.